• Poetry Month

     
     
    National Poetry Month firas i USA varje april. Jag har börjat läsa mer och mer poesi och tänkte därför att det skulle kunna vara värt att uppmärksamma detta. Jag tänker så här: Varje söndag kommer jag dela med mig av mina bästa citat just nu. Dikterna som jag tycker är extra fina. Under hela april. Jag har även köpt två stycken diktsamlingar på bokrean och jag tänker att jag ska läsa en av dom. Bara för att bredda min läsning liksom. Jag kanske till och med skriver nått. Kanske. 
     
    Jag är iallefall mycket taggad på detta. Känns väldigt olikt mig själv? Dikter känns så himla filosofiskt och littärärt. Men jajaj. Uppmärksamma gärna Poetry Month själv genom att kanske läsa, skriva eller lära dig en dikt. 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Kul! Jag skriver lite själv och läser ibland.

    Svar: Har själv börjat läsa dikter mer och mer, himla roligt! Kram
    annamariaa

    MissMagic    •  

    Jag älskar att både läsa och skriva poesi så ser fram emot dina kommande inlägg :)
    Jag håller i en poesigrupp som träffas varannan vecka och skriver och läser poesi ihp och det är SÅ kul :)

    Svar: Nej men gud vilken mysig grej! Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s