• Mitt Harry Potter Box Set

     
    Måste bara få skryta lite om mina nya Harry Potter böcker. Tycker dom är så otroligt vacka, färgglada och fina. Jag ägde nästan inte några Harry Potter böckerna innan, bara den första och andra på svenska. Därför tyckte jag att detta var en bra present till mig själv. Det är Bloomsburs "Children’s Hardback" edition. Jag köpte mina ifrån bookdepository.com eftersom dom hade vad jag kunde hitta det bästa priset. Att beställa därifrån gick jätte bra och mina varor var i sverige på ca två och en halv vecka. Böckerna kom också i en fin röd låda med en drake på. "Nakna" är böckerna i en klar färg (olika peroende på vilken av dom) och med massa sjärnor i ena hörnet. Superfint alltså. 
     
    Jag ska läsa om alla Harry Potter böcker utom den första nu innan Cursed Child kommer ut, eller så är iallefall planen. Om någon är intresserad av att göra kompis läsning av alla böckerna/en av böckerna hade jag tyckt det var vädligt roligt. Att få dela sina tankar med någon liksom. Hör av dig om du är intresserad.


    Bokprinsessorna    •  

    Hade jag haft råd hade jag lätt köpt hem denna utgåvan men har redan en utgåva på engelska och en på svenska :P

    Svar: Egentligen vill man ju ha alla fina utgåvor, men tyvärr räcker inte pengarna :( Nice ändå att du har två upplagor av varje <33 Kram
    annamariaa

    Vargnatts bokhylla    •  

    De är verkligen fina!

    Svar: Det tycker jag också <333 kram
    annamariaa

    Anonym    •  

    Alltså DE ÄR SÅ OTROLIGT SNYGGA JU!!! Är även denna box jag funderar på, vet bara inte när jag ska slå till ... :S kram

    Svar: Jag håller absolut med. Det tog jätte långtid innan jag vågade beställa dom efter som det så så sjukt mycket pengar, men jagvtyckte det var värt det. Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s