• Fina bilder och prat om att skriva

     
    källa 1, källa 2, källa 3, källa 4, källa 5, källa 6, källa 7, källa 8
     
    Här är lite insperations bilder som jag tycker om just nu. Förövrigt har jag börjat skriva på en novell
    och det är super befriande och roligt. Jag har alltid gillat att skriva, men då har jag mest gjort det på
    dator. Nu skriver jag i ett anteckningsblock vilket är så skönt, jag slipper stirra på en ljus skärm som
    skadar mina ögon, jag slipper tänka på stavning (fun fact: jag suger på att stava) och jag dömer mig själv inte
    lika mycket när jag skriver för hand. Jag bryr mig inte lika mycket om det blir dåligt som jag gör när 
    jag skriver på dartorn, det är liksom lite midre på riktigt. Tips verkligen att skriva för hand. Just nu 
    läser jag om Harry Potter och jag tycker det känns så fantastiskt att vara tillbaka i den värden. Att få 
    träffa karaktärerna igen. Jag blir bara så glad av Harry Potter. Just nu är jag och jobbar på ett läger vilket är
    jätte kul. Lägret är tre veckor långt och jag har inte tillgång till en dator, så det är därför inga bokrecenstioner
    eller liknande kommer ut. Vad har du för dig? 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s