• Stockholm´s resa i januari

    När jag vaknade på lördagsmorgonen var jag i stockholm. Vi började dagen med frukost på Konditiori Princess i Sundbyberg. Det var gottgottgott.
     
    Sedan tåg vi tunelbanan in mot storstan och gick tex. på NK. Där är det ju alltid roligt att kika på svin dyra kläder.
     
    Jag var även ine på Adlibris fysiska butik i stockholm men jag var lite besviken. Ganska dåligt utbud av YA på engelska och dåligt kategoriserade böcker. Fast det var ju ändå roligt att kika lite på böcker, min mamma köpte Harry Potter och De Vises Sten - Illustrerad utgåva och min lillasyster köpte Clara Henrys bok.
     
    hus.
     
    Jag fotade mig i den stora speglen på &other stories och köpte läppglans. 
     
    Vi åt lunch: nudlar med svamp, grönsaker och massor med koriander. Det smakade mycket bra.
     
     
    På söndagen var vi också på Mall of Scandinavia. Där var vi inne i Disney-butiken. Det var mest barn och deras föräldrar där och jag suckade över att det inte fanns kostymer i större storlekar. Köpte iallefall en fin Marvel mug. Sedan åkte vi hem igen efter två intensiva dagar i stockholm med mycket mat och shopping. På hemvägen stannade vi vid Max och åt, kan tipsa om att dom nu för närvarande har FYRA OLIKA VEGITARISKA HAMBURGARE!!! Detta är revultionerande. Jag åt halliomi burgaren och den var hyfsat god, lite mycket hallomi (va?? trodde aldrig att jag kunde få för mycket hallomi?) för att typ balansera ut det andra haha. Men braaaa ändå. Vill ge Max en klapp på axel för att dom har fattat att alla inte äter kött. 
     


    Amanda    •  

    Testade också dom vegetariska hamburgarna i helgen. Bbq-burgaren med pulled oumphf är supergod!

    Svar: Då kanske jag tog fel :) Väldigt kul satsning iallefall, kram <3
    annamariaa

    Nina    •  

    Fina bilder!

    Svar: tack så jätte mycket, kram <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s