• Sandra Beijers nya roman - Fangirling´ edition

    Tänkte bara titta in och länka till Sandra Beijers inlägg om aTT HON SLÄPPER EN NY BOK I AUGUSTI!! Alltså herre gud! Hon har berättat på sin blogg att hon höll på att skriva en nu bok men jag trodde inte den skulle komma ut förens typ 2017. MEN SEN SÅ KOMMER DEN UT I AUGUSTI! Boken kommer heta Allt som blir kvar, hur fint? Det har inte släppts något omslag eller ens någon sammanfattning av boken. Jag gillade hennas första bok Det handlar om dig jätte mycket och hennes blogg är en av mina absoluta favoriter. Längtar tills augusti <33333











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s