• Min dag på 3 minuter

     
     
    Nu i Januari är det många som vill börja skriva dagbok eller liknande. Jätte bra tycker jag. Men jag själv tycker det är svårt att skriva dagbok och efter ett tag ger jag upp. Jag tycker denna boken är jätte bra för oss som vill skriva om våra dagar men som inte har tålamodet att skriva jätte mycket. Jag köpte boken "Min dag på 3 minuter" i November och har sedan dess skrivit varje dag. Detta har funkat super bra för mig och jag känner att man blir lugnare inombords när man har skrivit. Det kanske inte riktigt tar 3 minuter för mig att skriva, snarare 10. Men det beror såklart på. Jag har en litet beroende för antekningblock så när jag såg denna fina blåa boken på Åhlens så köpte jag den direkt. Den kan också köpas in på Adlibris. Tips om man vill skriva! 


    Lisa    •  

    Åh, vilken gullig! Hur mycket kostade den?

    Svar: 129 spänn på Åhlens och lite billigare på adlibris haha, kram på dig
    annamariaa

    Emma Sofie    •  

    Vilken bra grej det där!

    Svar: Ja, det är det verkligen! Kramar till dig :)
    annamariaa

    Sandra Leone    •  

    Såg den inne på Designtorget! Den verkar vara hur bra som helst.

    Svar: Den är riktigt gullig faktigst! Kram på dig
    annamariaa

    Teresa    •  

    Låter som en väldigt intressant typ av dagbok, kanske kollar närmare på den i ngn affär nån gång :-P
    Fin blogg du har btw!

    Svar: Det är verkligen ett tips! Tack så jätte mycket, kram på dig <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s