• fyra nya böcker

     
    Fyra nya böcker, yeeh! Jag är så glad för dom här fyra böckerna, fast nu ska jag inte köpa några mer böcker förrens bokrean. Eller kanske någon, hehe. Fast ska försöka läsa böckerna jag har hemma först. Böckerna jag köpte:
    Nimona av Boelle Stevenson - Nemeses! Dragons! Science! Symbolism! - så står det på baksidan och det låter ju ganska grymt. Var en webbcomic innan som jag följde, är taggar på att nu läsa den pärm till pärm.
    Anna and the french kiss av Stephanie Perkins - Feel good kärleks historia som utspelar sig i Paris, tänkte läsa denna på Alla hjärtans dag <33
    Passenger av Alexandra Bracken - Läser denna just nu, den är än så länge väldigt bra. Handlar om tidsresenärer, historia och andra fantastiska saker. Omslaget är också väldigt coolt.
    All the light we cannot see av Anthony Doerr - Roman om andra värdskriget, har vunnigt en del priser så tänkte läsa den. Dom två huvudkaraktärerna är en blind fransk tjej och en tysk pojkt som är ett barngeni, låter intressant. 
     
    Alla böckerna beställde jag ifrån adlibris och tror dom kostade dryga 500 kronor samanlagt. 
     


    Bokprinsessorna    •  

    Passanger är jag väldigt nyfiken på faktiskt :)

    Svar: har läst ca 300 sidor nu: i'm lovin it. verkligen fin bok! kram <33
    annamariaa

    Linnea    •  

    Åh, vill läsa All The Lights We Cannot See! Måste beställa den!

    Svar: den verkar som en fin och tragisk historia, och så är ju framsidan så fin. kram på dig <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s