• best of: booktubers

     
    Abookutopia - Fantastisk bok smak, jätte fin bokhylla och är rolig. Hon har även fabulus hår.
     
     
    Jessethereader - Jätte bra, allmänt grym kille. Bra boksmak 
     
     
    PeruseProject - Jätte gullig tjej med bra kanal!
     
     
    thebookbasement - Uppdaterar inte så ofta (som jag skulle vilja haha) men ger ärliga recension och är väldigt genuin. 
     
     
    InkBonesBooks - Ger bra tips, cool och har även lite om tv spel och sånt på sin kanal.
     
     
    readbyzoe - Mysiga videos och hon har också jätte fint hår. 
     
     
    Benjaminoftomes - Bra recensioner och fin kanal. 
     
    Detta är några av mina favorit booktubers. Fast följer ungefär 10 mer som jag också älskar, får kanske göra ett till inlägg om dom. Typ det ända jag gör på min fritid är att kolla på videos om böcker eller läser haha. Brukar du titta på booktubers? Några rekomendationer? 


    Hanna    •  

    Jag är fruktansvärt dålig på att titta på booktubers, eller på youtube över huvud taget. Tycker att videosen ofta är för långa och att de pratar om oviktiga saker haha. Tror dock att jag skulle kunna gilla det om jag hittade rätt person att följa, så tack för tipsen :)

    Svar: Ja, ibland kan det bli lite små tråkigt, men då är det bara att stänga av och hitta någon ny video :) Kram på dig
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s