• inspiration och tankar

     : Nordisk vår av Edith Södergran:
    Cats and Dogs by Dick Vincent Illustration:  :
     : this isn't happiness™ - photo caption contains external link:
    feminist shark. :
     
    källa, källa, källa, källa, källa, källa, källa
     
    Lite insperation just nu. Vill för övrigt så gärna köpa Samlade dikter av Edith Södergran bc hon är freaking queen. Mår ganska bra just nu. Är inte lika deppig på februari, för att läser jätte bra bok, det är bokrean och jag har dom bästa vännerna. Har redan förhandsbeställt tre böcker på bokrean, Ink av Amanda Sun, Som Eld av Sara Lövstam och Egenmäktigt Förfarande av Lena Andersson, typ 150 spänn för tre böcker på adlibris. Bokrean alltså <333.
    Jag har också kommigt på att jag vill skriva en dikt på franska för att det är coolt. Tyvärr är det ju så att jag kan ytterst begränsat franska trots att jag har läst det i två år. Men tänker att det är ett väldigt fint språk och att jag får typ insperation att lära mig franska om jag använder det lite mer. Vi får se hur det går. Vad tänker du på just nu?
     


    Vargnatts bokhylla    •  

    Bokrean är bäst! Annars tänker jag just nu på att skriva, eftersom du nämnde dikter i ditt inlägg :). Jag är så glad att jag lyckats skriva lite igen efter ett alldeles för långt uppehåll.

    Svar: Åh vad roligt att du har kommit i gång igen med skrivandet. Pepp till dig. Kram :)
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s