• Top Ten Tuesday: Roliga böcker

     
    Om tre dagar åker jag till England! Hihi, jag är så taggad. Denna veckan är väldigt bra, har bara ett prov och typ inga läxor. Dessutom ska jag till England! Iallefall, Veckans Top Ten Tuesday är: Ten Books That Will Make You Laugh (or at least chuckle). Det är inte ofta jag skrattar rakt ut i böcker men fnissa kan jag ofta göra. 
     
    Alla böcker av Rick Riodran - Rick Riordans böcker är helt basara och har så mycket sassy i sig. Se bara bilden jag ha lagt in längst ner i innlägget. 
    The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender - Denna boken var viserligen ganska sorlig, men den fick mig faktigst att fnissa ibland. En del grejer var bara så konstiga. 
    Cress av Marissa Meyer - Denna boken är så himla gullig att jag var tvungen att le. Tredje delen i The Lunar Chronicles om Avengers-Prinsessor typ. Nästan. 
    Zelda vs Patriarkatet - Alltså denna boken är man tvungen att skatta åt. Allt kanske inte är jätte roligt, men en del grejer är klockrena. 
    Alice i Underlandet - Denna boken är bara massa fantastiskt nonsens som är så himla gulligt.
    Ja, jag har mens hur så? av Clara Henry - Så himla rolig bok! as smart och viktig för en delan också, men mest rolig. 
    Nimona av Noelle Stevenson - Hihi, denna boken är jätte gullig, cool och rolig. En serieroman om en ung tjej som kan förvandlas till vad som hälst typ. Hon och en mästerskurk ska ta ner regeringen. 
    Simon vs. the Homo Sapiens Agenda - Denna boken äR SÅ GULLIG! Jag log typ igenom hela boken och den var bara söt. 
    Alla böcker av Fredrik Backman - I hans böcker skrattar man och gråter om varandra = perfekt kombination.
     


    Elvira    •  

    WHAAAT ENGLAND?!? Vill också. Hoppas du får det superkul! ♡

    Svar: Åhh tack. Det hoppas jag med <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s