• Poetry Month - Del tre

    charles bukowski: Poetry Art Christopher Poindexter Poetry by Riverwaystudios:
    Charles Bukowski: via | the allure of small things:
     
    Källa ett: Ur "Det handlar om dig" av Sandra Beijer 
    Källa två: Charles Bukowski
    Källa treChristopher Poindexter
    Källa tre: Charles Bukowski
    Källa fyra: Ur "Milk and Honey" av Rupi Kaur 
     
    Detta är det andra inlägget i min "Poetry Month" som kommer pågå nu under april. Projektet går ut på att jag varje söndag ska sammanställa några dikter som jag tycker är fina i ett inlägg, läsa dikter och skriva. Förlåt för att det mest blir engelska dikter, det är bara sånt som jag hittar. Denna veckan har jag bara läst Wild av Ben Okri, och jag gillar den jätte mycket. Det kommer ut några stycken ur den nästa vecka. Dessutom så taggar jag för att jag ska åka till England om EN FREAKING VECKA! Jag är konfaledare så jag åker med min grupp, så det blir nog en del tidiga morgonar och jag ska ju försöka få styr på 15 fnissiga femtonårigar, men fortförande. Det ska bli jätte roligt. 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Tycker verkligen om de här inläggen! :)

    Svar: Åh vad roligt att dom uppskattas! Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s