• 3x12 saker om mig

     
     
     
     
     
     
    3 saker jag ser fram emot

    - studiedag på fredag 

    - nya rick riordan boken "sword of summer"

    - när alla tavlor och dylikt är uppatt på väggarna i mitt rum

     

    3 saker jag fasar för
    - miljöförstöring

    - att människor blir kallare och obermhärtliga innuti 

    - att jag inte pallar med det gråa sverige 

     

    3 saker jag gillar
    - mitt nya rum

    - böker 

    - glass

     

    3 saker jag inte gillar
    - människor som är trång synta 

    - skräp i naturen 

    - när inte netflix har alla säsonger av en serie 

     

    3 saker jag vill
    - skriva en bok

    - börja gymnasiumet 

    - börja planera typ jul 

     

    3 saker jag borde
    - fota mer 

    - läsa ut den sista eragon boken 

    - plugga

     

    3 saker jag har på hjärnan
    - timbukto "resten av ditt liv"

    - rick riorans böker 

    - när ska löven bli röda och gula?

     

    3 saker jag pratar om ofta
    - vad jag har gjort 

    - böker 

    - skolan

     

    3 saker jag önskar mig
    - alla hp bökerna på engelska

    - fred 

    - mönstrade pösiga byxor 

     

    3 saker jag blir lugn av
    - veta vad som pågår 

    - skriva ner i min kalender 

    - prata ut med en vettig människa 

     

    3 saker jag ska göra i helgen

    - köpa födelsedagspresent till en kompis

    - ta det lungt 

    - plugga fysik 

     

    3 saker jag har på mig

    enhörningströja ifrån h&m

    - blå jeans 

    - mina glasögon 












    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s