• best of: svenska citat

    hon var rädd för höjder, men hon var mer rädd för att aldrig flyga.: Instruktion för kärlek::
    Du förtjänar det bästa som finns: hon letade inte efter en riddare, hon letade efter ett svärd.:
    MARKUS KRUNEGÅRD: Håkan Hellström. Så säg som det är, för den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna. Det är så jag säger det.:
    Tänk vad fint. <3: du ler svagt och viskar till mig.:
     
     


    mammatillmirakel.blogg.se    •  

    När det kommer till svensk poesi så är svenska väldigt fint :) vi har så många synonymer. Ha en fin helg!

    Svar: Jag tycker värkligen det också! Du får också ha en bra helg, kram
    annamariaa

    Hanneles bokparadis    •  

    starka citat

    Svar: jag tycker också det, kram på dig
    annamariaa

    Filippa    •  

    Vem har skrivit citatet "hon var rädd för höjder men hon var mer rädd för att aldrig få flyga"? ska nämligen använda det i ett skolarbete där man måste skriva vem som skrev citatet :)

    Svar: http://atticuspoetry.tumblr.com/post/141065393460/she-was-afraid-of-heights-but-she-was-much-more tror jag är källan. Shit vad pinsamt att jag inte har skrivit källorna, jag är jätte noga med det nu. Lovar. Hopas det går bra med ditt arbete. Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s