• halloween pepp

    23 Tumblr Posts About Christmas That Will Make You Laugh Every Timereddit: the front page of the internet
     
    iår ska jag vara hermione på halloween! har aldrig varit så taggad på nått i mitt liv! knästrumpor, röd slips, lockigt stort hår, timeturner, gryffindor halsduk, knutblus och lång svart kappa!! allt fint i värden typ plut att man får låsas att man går på hogwarts. 
     
    sen efter halloween börjar julen!! har redan börjat smygplanera en julfest jag vill ha!! 
     
    <3 <3 <3 
     
     


    Elvira    •  

    Men åh fint ta bilder från alla fester jag vill se!! Hermioneee <333

    Svar: <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s