• september 2018

     
    gjort: 
    - börjat jobba som vaktmästare i svenska kyrkan. så kul helgjobb
    - margot wallström var på min skola och pratade, ändå intressant 
    - varit på födelsedagsfest 
    - röstat för första gången! stort ju 
    - varit på bokcirkel 
    - tatuerat mig! askdjh så sjukt 
    - varit förfest-lägerbål och sen gått på spelning 
    - ätit jättegod brunch med två fina vänner 
    - köpt nya glasögon 
    - den första studentfesten var! sport-tema och hade jättekul 
    - gått på en jättebra gospelkonsert, the var chicago mass choir som sjöng och dom var helt fantastiska. 
    - min mamma har gift sig! det var en jättefin cermoni men bara närmsta familjen och sen åt vi supergod mat. 
     
    läst: 
    the stories of eva luna av isabel allende - 5/5 
    det som ger hoppet liv: fem förutsättningar av lars björklund - 4/5 
     


    Elvira    •  

    Vad fint med bröllop och studentfest!!

    Svar: <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s