• meghan och harry - det bästa modet selon moi

    Bildresultat för the royal wedding
    källa - alltså vilka gäng <3 dör för klänningarna 
    Bildresultat för the royal wedding 2018 highlights
    källa - kolla på harry!! och kolla på meghan!! grät lite när de sa ja till varandra. jag är en tönt jag vet. 
    källa - oprah!! värdens coolaste. älskar den gröna hatten och den rosa/röda klänningen. 
    Best Hats at the Royal Wedding 2018
    källa kolla vad fint dom har matchat varandra!! clooneys kan 
    källa - älskar den blommiga klänningen trots att hatten enligt mig är lite för konstig. och kolla vad fina spencer
    och mike är <3 
     
    ÄLSKAR MODE ÄLSKAR KLÄNNINGAR ÄLSKAR BRÖLLOP ÄLSKAR KÄRLEK (ps. tycker att monarkin ska avskaffas men kul ändå att kolla på) 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s