• maj 2018

     
    vad jag har gjort: 
    - sätt infinity war på bio och ev. dött. 
    - firat mamma med plockmat chips oliver fetaost ect. 
    - ätit massor av sias kladdkakeglass (ej spons ofc men det är VÄRDENS glass) 
    - gått på bokklubb och ätit godis på biblotekets tak 
    - varit på gotland. ätit vegitarisk mat som min mommo har fixat bara till mig <3, solat, läst och gått promenade längst havet. deet känndes som sommarlovet började. 
    - gått växjö pride <3 så fint. oscar zia och tove styrke sjöng och jag hade glitter på kinderna. sen på kvällen gick jag på en grillfest och hade det superkul. 
    - haft mitt sista mattepov någonsin. kommer sakna det lite men ändå så så skönt. 
    - sett det engelska prinsbröllopet, grät faktiskt lite haha. väldigt fint. 
    - varit på födelsedagsfest i en lägenhet som såg ut som om den skulle vara med i gossip girl typ. väldigt kul. 
    - utnyttjat att huset vi hyr har en pool? så sjukt egentligen ju. jag har haft dagsfest för klassen, solat och haft vattenkrig med mina syskon. 
    - konfirmanderna jag är ledare för konfirmerade sig!! dom var så fina!! 
    - varit på ett bröllop. det var ljuslingor överallt och brudparet såg så lyckliga ut. 
    - jobbat sista gången på simskolan. barnen var så stolta över sina märken <3 
    - varit på öland med skolan. vi besökte alvaret, en fågelmärkning-station och badade i havet. 
     
    vad jag har läst: 
    all the crooked saints av maggie stiefvater - 5/5 
    alkemisten av paulo coelho - 2/5 
     
    maj 2018 var den sjukaste månaden vädermässigt i mitt liv, nej men nästan. vintern byttes ut mot sommaren på en sekund och alla blommor exploderade samtidigt <33 love life 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s