• terminsstart

     
    denna plats fick pausa lite över sommaren, men nu när vardagen har kommit igång lite igen saknar jag att ha en plats att skriva och dokumentera på. 
     
    första skolveckan börjat och allt rullar helt plötslig mycket snabbare. lärare pratar om studenten i vår men jag tar inte in det riktigt. jag läser, tittar på desperate housewives, äter marmeladmackor och dricker te. njuter av att man fortförande kan ha bara ben. testar nya recept och sätter upp en färgglad ljusslinga. 
     
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s