• vykort - kläder och en soluppgång

    en outfit som jag hade en solig dag nu i april. frös lite i min jeansjacka men vad gör det egentligen? 
    en solig vägg, smutstvätt och en ny klänning från hm. 
    jag har köpt ett par röda nätstrumpbyxor wihi
    klockan halv sex en lördagsmorgon. vaknade trots att jag var dödstrött (hade gått och lagt mig vid tre natten innan) och såg solen gå upp samtidigt som jag åt överblivna nudlar. festdekoren hängde fortförande kvar i fönsterna och allt var väldigt mysigt. kändes som jag var helt ensam på jorden. 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Så fin den gula klänningen är!

    Svar: tack!! <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s