• skor skor mer skor

    Vans Old Skool Suede + Canvas Sneaker | Urban Outfitters
    Vintage Womens shoes Free Ship faux suede lace Up block mid heels oxfords brouge #Unbranded #Casual #Casual
    Köp adidas Originals GAZELLE - Sneakers - vapour pink/white/gold metallic för 999,00 kr (2017-02-17) fraktfritt på Zalando.se
    Black Suede
    summer heels, shoes under $100, embroidered heels, francesca's, #franlove, summer style
    Helen Heel in Tangerine
    Sneakers & rips.
     
    källa 1, källa 2, källa 3, källa 4, källa 5, källa 6, källa 7, källa 8
     
    nu sopas ju gatorna från grus och sand och vägarna är inte längre fyllda med snö och slask. därför är det det perfekta tiden att köpa nya skor och framförallt ha dom på sig. jag har fönsteshoppas lite skor som jag gärna hade haft hemma i gaderoben. klickade precis hem ett par nya vita sneakers med röda detaljer så det känns kul. 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s