• ratatouille

     
    I torsdags lagade jag en supergod ratatouille. Kände mig som om jag var med i den tecknade filmen när jag hackade grönsakerna. Jag använde detta receptet, och kan verkligen rekomendera det. Jag skippade dock potatisen för jag orkade inte förkoka den, och så la jag också i några ostskivor och lite hackad purjolök. Tillochmed min elvaårga lillebror tyckte det var gott, och det säger någonting. 
     
     


    Emma K    •  

    gud vad inspirerande detta inlägget var! det ser sååå gott ut!

    Svar: tack <33
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s