• jessica day

    #new_girl #jess #style #hair #huge #bow#new_girl #jess #style #hairBildresultat för jessica day fashion1. I love Zooey. 2. I love Christmas clothes. 3. I can't wait for my hair to be longer so I can have straight bangs again.#new_girl #jess #style #60's dress#new_girl #jess #style #skirt#new_girl #jess #style #skirtpretty much if she wears, i want to wear it too.
     
    lite av alla jess fina outfits i tv serien new girl. tycker den serien är så rolig och mysig (se den om du ej har gjort det!). perfekt serie att se i höst eftersom det finns ganska många säsonger. tror kasnke jag ska börja se om den snart. älskar att se om serie föresten, då är man beredd på allting som ska hända och kan njuta av karaktärerna och allt som inte är det väsentligaste.  











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s