• hösten 2017

    bild från en promenad i oktober förra året
     
    nu när det är höst på riktigt och det är ändå kul. jag tror starkt på att det enda sättet att överleva kylan och hösten är att romantisera och omfamna den. så därför har jag gjort en liten lista med grejer jag vill göra. enjoy! 
     
    Ravelry: Zart Mittens pattern by Julie HartBildresultat för The Craft
    • laga ratatouille av grönsaker från det lilla grönsakståndet vid min skola. det är gott och ser väldigt fint ut + franskt, vad finns det att inte gilla? hittade ett recept på det här
    • köpa ett par stickade vantar. så himla fint och tror jag skulle bli glad av dom. (bild källa
    • se mysiga filmer och kanske någon skräckfilm förden delen också. hittade en buzzfeed lista med mysiga höstfilmer (här) och på den var bla. the craft som beskrevs som en "cheesy highschool skräckfilm från 90 talet" och det låter ju väldigt perfekt för mig. 
     
    Some bedding + morning with a dog = PerfectionGood memories. Best nights. Kampvuur en marshmelllows ❤️
    • ha en jättekul/söt kostym för halloween! typ som att vara rymden (bildkälla), hermione eller typ en sjöjungfru. älskar hela grejen med halloween: att man får klä ut sig och äta godis. synd bara att inte folk tar det så seriöst i sverige. hoppas hoppas hoppas min skola gör någon grej. 
    • läsa massor av böcker (kommer lägga upp en lista på det, stay tuned), dricka varm choklad och helst klappa en söt hund. (bildkälla
    • jag vill också gå promenader, helst med någon kompis eller med en podd i lurarna. andas den väldigt friska luften och känna mig hälsosam. (bildkälla)


    Frida G Svensson    •  

    vi har massa höstplaner gemensamt! Jag är väldigt pepp på att läsa mängder av böcker i mitt nya bibliotek!

    Svar: vad kul med ett nytt bibliotek! kram
    anna

    Elvira    •  

    Men åååh så fin lista!! Älskar stickade vantar och ratatouille. Måste också försöka ta mig tid att gå en promenad och se mysiga filmer. The Craft tror jag är toppen!

    Svar: tack! kram<3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s