• böcker jag vill läsa nu i höst

     
    män kan inte våldtas av märta tikkanen 
    royal wedding av meg cabot 
    eleanor av jason gurley
    sommarboken av tove jansson (har precis läst ut den men den är med på bilden så skriver upp den iallefall) 
    the sun is also a star an nicola yoon 
    all the crooked saints av maggie stiefvater som kommer ut den tioned oktober!! tror den kommer vara så bra 
    och såklart the sun and her flowers av rupi kaur som också kommer ut nu i oktober. 
     
    vilka böker vill du läsa? tell me please. 
     
     


    Vargnatts bokhylla    •  

    Sommarboken vill jag också läsa någon gång :)

    Svar: tyckte verkligen om den, men blev väldigt lugn inombords av att läsa den. kram
    anna

    Emma K    •  

    är medveten om att detta inlägget lades upp i september, men jag skriver ändå hahha. en bok som jag började läsa igår som verkar intressant heter: the nature of cruelty, tror den kommer vara grymt bra! ser fram emot att läsa den!

    Kram!

    Svar: ska kolla in den! kram <33
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s