• tv serie jag följer just nu

    Bildresultat för bachelor sverige 2017
     
    bachelor sverige 2017 - har följt de två senaste säsongerna och tänker gör lika dant med denna. tycker den är kul att kolla på främst för allt drama såklart. det är en reality tvserie som går ut på att en kille ska välja en tjej av typ 30 stycken. varje vecka åker några tjejer hem och detta går till genom en roscermoni. väldigt spännande. 
     
     
    brooklyn nine-nine säsong 5 - typ en av de bästa seriena i värden. älskar alla skämt, hur alla karaktärer verkligen älskar varandra och att alla är så snälla och egendomliga. handlar om ett polisdistrikt i brooklyn där ett gäng jobbar, och de bli alla vänner <3 
     
    Bildresultat för riverdale
     
    riverdale säsong 2 - visst den är stel. visst den är cringeworthy ibland. visst skådespelarna är inte de bästa (tror mycket av det beror på manuset och inte skådespelarna dock). MEN den är fett mysig att kolla på. dessutom blir den bättre och bättre och den är väldigt snyggt gjord. plus fantastiskt soundtrack. handla rom ett gäng tonåringar och deras mystiska stad där allt inte är så idyliskt som man skulle kunna tro. 
     
    Bildresultat för modern family season 8
     
    morden family säsong 8&9 - ÄLSKAR denna serien. älskar hur man har fått följa familjen i nio säsonger och att den har utvecklats så mycket under den tiden. känns väldigt realistiskt. den får mig att må bra helt enkelt, jag skrattar åt skämten och kankse tillochmed gråter en skvätt åt någonting fint. tycker också om att dramat aldrig är stort - alltså man vet att det nästan aldrig kommer någon stor clifhanger och det uppskattar jag väldigt mycket. 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Riverdale har jag funderat på att börja se :)

    Svar: tycker verkligen du ska göra det! kram <3
    anna

    Elvira    •  

    Har inte börjat kolla på andra säsongen Riverdale än - men ska! Ser ändå rätt mycket framemot det trots att jag tyckte största delen av första säsongen var rätt dålig, just för anledningarna du nämner :)

    Svar: hahah hoppas du gillar andra lite mer. av det jag har sett hittills är den bättre. kram <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s