• sparade bilder på instagram

    18.8 k gilla-markeringar, 92 kommentarer - human person thing 🖤🍭✨ (@kieraplease) på Instagram: "sorry i've been fickle. i'm been feeling poopy and having an existential crises. but side note, i…": 44.1 k gilla-markeringar, 425 kommentarer - human person thing 🖤🍭✨ (@kieraplease) på Instagram: "wow look what I found in the mail today. Even though I personally think I belong in Ravenclaw,…": 14.8 k gilla-markeringar, 190 kommentarer - Anett Velsberg (@anettvelsberg) på Instagram: "* Avo magic ✨  via @thedelicious":
    kieraplease i söt outfit och som hermione. jätte satisfying avokado 
     
     423 gilla-markeringar, 11 kommentarer - Växtgäris ✌🏽✊🏽ℹ️ (@vaxtgaris) på Instagram: "📸: @tantrum_tina": 1,675 gilla-markeringar, 3 kommentarer - ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Hey, AssButt! (@all.about.that.pie) på Instagram: "OML - - Stay active 💕💕 - -  #spn #dean #deanwinchester #jensen #jensenackles #sam #samwinchester…": 1,896 gilla-markeringar, 50 kommentarer - Laura (@heijalaura) på Instagram: "Berry nice cream ❤️ ~ frozen bananas, frozen berries, splash of almond milk and toco powder 🙌🏻…":
    min dröm vision från växtgäris instagram. some cheering up och en någonting jättegott.
     
    318 gilla-markeringar, 5 kommentarer - @ordsamlaren på Instagram: "Tiden väntar inte på nån, men det visste vi inte då. #joelalme": 2,379 gilla-markeringar, 26 kommentarer - Siri Barje (@olivehummer) på Instagram: "Bread!!!! Grilled peppers. Grilled eggplant dip with garlic and parsley. Hummus. Grilled zucchini,…": What's that quote about how a flower doesn't compare itself to the flower growing next to it, it just blooms. Keep blooming my loves. 💜💙💚🌈🌞  Meme by @ms.brownfeminist:
     
    en fin textsaker jag vill äta i sommar och en fin påminelse
     
    man kan ju nu mera spara saker på instagram. kul ju. jag heter annvvalden på instagram om någon vill följa mig, men lägger inte ut så mycket bilder. 
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s