• eucalyptusfrön

     källa 1                                                                          källa 2                                                                              källa 3
     
    Har förälskat mig i sådana här små eucalyptusbuskar på senaste tiden. Gansey i The Ravenboys har en sådan. Köpte precis hem eucalyptusfrön, så hoppas att jag kommer kunna odla upp en egen liten planta. Men vi får se, jag har inte direkt gröna fingrar. Lyssnar just nu på Harry Styles nya album och gillar verkligen det. Har förövrigt ett jättestort matteprov imorgon, och är inte riktigt redo för det. Har panikpluggade hela helgen. Men har nu tröstköpt lite växter, lånat en bra bok på bibloteket och så får det går som det går. Inte hela värden om man får dåligt betyg på ett prov (försöker jag intala mig själv).
     
    I veckan ska jag:
    ¤ Ha stort matteprov
    ¤ Plantera frön 
    ¤ Ha picnic 
    ¤ Träna lite
    ¤ Läsa Salt to the Sea och Blue Lily Lily Blue
    ¤ Och se massor av serier.


    Elvira    •  

    LYCKA TILL MED PROVET! Och åh älskar eukalyptus. Fick dessutom akut sig efter att fortsätta på The Raven Bots serien så ... Tror jag gör det nu! Kram

    Svar: tack!!! kram <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s