• vykort från senaste tiden (13 juli)

    köpte en rödhalsduk på en loppis för tio pix. och läste en bra bok som matchar. 
    när farmor bjöd på grapefrukt ur fina fat 
    min lillebror var söt när han lekte med hundar. 
    jag lagade svingod middag till mig och mamma - sötpotatis, stekt zucchini, tomater, mozzarella, spenat, olivolja och sås. 
    drack lyxigt kaffe 
     
    andra grejer jag har gjort på senaste tid: 
    - sovit i en stuga med ett gäng kompisar (stugan innehöll även fladdermöss modighetspoäng)
    - börjat jobba på biblioteket (väldigt kul!)
    - firat min farfars 85 årsdag med släckten (mys<3)
    - glömt bort bloggen hehe 
    - läst en kärleksroman av Simona Ahrnstedt (bra)
    - börjat titta på sagan om ringen. har nu sett typ två timmar och de har precis börjat sin vandring. pinsamt att jag inte har sett en innan. 


    Elvira    •  

    Såg sagan om ringen första gången förra året - och tror ändå att jag kanske uppskattade den mest i den åldern? Pga ÄLSKADEEE. Måste läsa böckerna någon gång. Och åh, vill läsa Flickorna såå mycket! Ska bli kul att läsa vad du tycker sen

    Svar: har bara läst 100 sidor än så länge och fullkomligt älskar flickorna. så bra. kram <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s