• my daugher, my fife, our robot, and the quest for immortality

     
    såg detta fantastiska ted-talk igår! handlar om en superromantisk kärlekshistoria (hon bygger en robot för att kunna vara med sin fur i all evighet!!!!), hur det är att vara trans-kvinna, hur man forskar fram ett botemedel för en sjukdom utan någon som helst medecinsk utbildning och MYCKET MERA. så himla inspirerande och vackert, grät en skvett faktiskt. dagens tips, från mig till er. 
     
    i övrigt idag har jag varit på studiebesök på sjukhuset, pluggat supermycket matte, haft glitter-smink och lyssnat på mina top låtar från 2017 (spotifys statistik släpptes precis ju). en fin onsdag. hoppas ni har det bra! 
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s