• Nya inköp, en höstbild och Hedwig

    Visar 2016-10-16 04.52.20 2.jpgVisar 2016-10-16 04.52.20 1.jpgVisar 2016-10-16 04.52.19 1.jpgVisar 2016-10-09 05.07.45 2.jpgVisar 2016-10-16 04.52.24 1.jpgVisar 2016-10-16 04.52.25 1.jpg
     
    Har faktigst inte köpt så mycket böcker på senaste tiden, bara fem stycken på två månader. Och det är ju ändå hållbart. Böckerna jag har köpte är Stanna av Flora Wiström (som inte kom med på bild), Allt som blir kvar av Sandra Beijer, Gracie av Veronica Malmgren, Gå dit hjärtat leder dig av Susanna Tamaro och Nils Holgerssons underbara resa genom Sverige av Selma Lagerlöf. Dom tre sista köpte jag på en loppis, älskar när man är på loppisar och kan köpa mycket böcker billigt. 
     
    Ser ni hur söt min dator är btw? Har en liten bild av Hedwig på min dator nu, och det känns väldigt bra. Beställde två t-shirts och det klistermärket från redbubbel. T-shirtsen var jätte fina, super bra kvalite också. Förövrigt är det ju höst på riktigt nu. Ute är det 5 grader och inne sitter jag och dricker te och bloggar. Jag har köp den ny färglad halsduk, sparat recept på goda soppor på pintrest och skickar in uppsattser för fullt. 
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s