• England Bilder

    Här spelades en Harry Potter scen in!!!!
    Nördig butik där jag köpte en bok. 
    Cool jacka 
    Jätte cool och konstig butik med magi böcker och massor med annat. 
    Vi såg The Fantom of the Oprea och det var mycket trevlig. Lite läskigt men annars roligt.
    Här inne satt Tolkien och CS Lewis och några andra gubbar och diskuterade livet och åt mat.
    Jag åt också mat där inne, den ganska god vegobörgare med pommes. 
    Det var fint med ljuslingr och sånt. 
    När vi gick vilse i Oxford kom vi hit. Tydligen hade vi missat något. 
    Hade ju varit trevligt att bo på Logic Lane. 
    Blommor blommade lite överallt och det tyckte jag var helt fantastiskt, för hemma i sverige snöade det. 
    Det såg ut som om Monet hade målat landskapet 
     
    Bilder ifrån min resa till England. Vi bodde i Oxford och hängde mest där, men en dag var vi i London. Mycket rolig resa, men eftersom jag åkte som konfa ledare var det också intensivt. 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Härliga bilder! :)

    Svar: Tack :)
    annamariaa

    MissMagic    •  

    Underbara foton! Vill dit! :) Speciellt vill jag till the Astrology shop. Söker alltid upp ockulta butiker när jag är ute o reser ^^

    Svar: Vilken bra vana, roligt att se lite konstiga ställen. Kram
    annamariaa

    Bokprinsessorna    •  

    Åh Phantom of the Opera är så sjukt bra. Hade ni tur så att ni fick se svenska Emmi Christensson som Christine? :D

    Svar: Nej, det var någon annan tror jag. Men bra var den! Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s