• Taylor Swift book tag

     

    1. We Are Never Ever Getting Back Together (pick a book or series that you were pretty sure you were in love with, but then wanted to break up with)

    Vet inte riktigt på denna frågan, men blev lite besviken på mig själv att jag inte älskade Throne of glass. Gillade den men inte älskade. Får se med dom andra böckerna, jag tyckte den andra boKen var bättre än den första så dom kanske blir bättre.

     2. Red (pick a book with a RED cover) 

    Ruby Red, Jane Eyre, Catching Fire. Röda framsidor är ju så snygga.

    3. The Best Day (pick a book that makes you feel nostalgic)

    Harry Potter böckerna av J.K. Rowling – duhh?

    4. Love Story (pick a book with forbidden love)

    Twilight känns som det självklara valet här.

    5. I Knew You Were Trouble (pick a book with a bad character you couldn’t help but love)

      Gillar ändå Luke från Percy Jackson. Han är så gullig i The dimigods diarie.

     6. Innocent (pick a book that someone ruined the ending for)

    Allegiant av Veronica Roth, har inte läst den ännu men vet vad som händer. Kommer gråta floder

    7. Everything Has Changed (pick a character from a book who goes through extensive character development)

    Cath från Fangirl tycker jag utvecklades mycket under bokens gång. Love till henne. Men tycker att nästan alla karaktärer i dom flesta böcker genomgår en stor personlighets förändring. Tror lite att jag sa Cath för hon är med i den senaste boken jag läste.

    8. You Belong With Me (pick your most anticipated book release)

    The hidden oracel av Rick Riordan. DEN KOMMER UT I MAJ OMG OMG OMG!!!!!!!!!!

    9. Forever and Always (pick your favorite book couple)

    Percabeth är bäst (Percy och Annabeth i Percy Jackson och dom andra serier). Fast det är väldigt svårt för mig att välja en otp. Älskar ju Jilly också ifrån Harry Potter. 

    10. Come Back, Be Here (pick the book you would least like to lend out, for fear of missing it too much)

    Jag lånar inte ut böcker. Alltså nej. Men just nu är jag mest rädd om Carry On av Rainbow Rowell, bär den i min väska i en plastpåse.

    11. Teardrops On My Guitar (pick a book that made you cry a lot)

    Alla böcker. Gråter väldigt lätt. Men The Fault In Our Stars är ju extra sorglig.

    12. Bad blod (pick a female badass characte)

    Älskar så många... Svårt att välja men Annabeth Chase från Percy Jacksn är grym. Älskar henne. 



    Rockahappy - Konst & Styling    •  

    Kul att upptäcka din blogg! Jag har länge tänkt på att påbörja en ny fantasy-serie och fick inspiration nu. Tack för det! :D

    Svar: åh vad glad jag blir! kul att insperera, puss och kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s