• I have been so good this year

     
    Illuminae av Amie Kaufman och Jay Kristoff - Året är 2575 och boken handlar om krig och kärlek. Coolt.
    The Wrath The Dawn av Renee Ahdieh - Verkar så bra, boken ska vara som Tusen och en natt mixat med magi. 
     
     
    Camp Half Blod T-shirt - Söt och om man är fangirl så är man. Kan köpas på ebay
    Camp Jupiter T-shirt- Very very pretty och fangirl-lig. Kan köpas på ebay.
     
     
    En fin fnallel pyjamas - Tex en sådan som Jess har i New girl. Älskar förövrigt Jess klädstil.
    Hermione time turner necklace - Finns att köpa på bla. ebay. Så vackra.
     
     
    Nimona av Nealle Stevenson - Var innan en webcomic men nu har den släppts i bokformat. Läste den som webcomic innan och den var hysterisk rolig och med fina bilder. 
    Anna and the french kiss av Stephanie Perkins - Vet att jag kommer älska denna boken. Jag blev förälskad i Stephanie Perkins i höstas när jag läste Lola and the boy next door. Har sedan dess varit super taggad på att få läsa hennes andra böcker.
     
     
    Diktsamlingarna - helts alla här ovanför. Fast vill ha Edit Södergrans diktsamling lite mer än dom övriga gubbarnas. 
     
    Detta är ju bara sånt som jag önskar mig. Med betoning på önska. Igentligen tycker jag att man inte ska ge varandra så mycker julklappar, medlemskap i Djurens vänner eller skänka pengar i mitt namn till Röda korset är jätte fina julklappar. Men man får ju önska. Vad önskar ni er? Oavsett om i firar jul eller inte.


    Anonym    •  

    Över konsumtion är aldrig bra, men några böcker och ett par t shirts är ändå rimlig mängd tycker jag. Jag önskar mig ett nytt kamera objektiv, råkade tappa mitt andra, oupps.

    Svar: haha vad bra att du tycker så. kram
    annamariaa

    Amanda    •  

    Både Illuminae och Anna & the french kiss är så himla, himla bra :)

    Svar: jag är så taggad på att läsa dom! hoppas jag kommer älska dom, kram på dig
    annamariaa

    Anna    •  

    Hördu, det här är eventuellt lite creepy med tanke på att vi inte känner varandra, MEN: Jag har en time turner som jag _aldrig_ använder. Kvaliteten är ju som den är på ebay-saker mest, men om du mejlar mig kan posta den till dig om du vill ha den!

    Svar: Nej herre gud, det är inte creepy. Obehört snällt om något. Jag skickar ett mail till dig nu, kram :)
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s