• tre saker just nu

    Ruby Taylor
     
    bild av ruby taylor -----
    mat 
    • pommes med smält ost
    • fetaostpaj 
    • nachostallrik 
    tv 
    • gilmore girls 
    • voltron 
    • to all the boys i´ve loved before 
    låtar 
    • sweetner av ariana grande 
    • getaway car av taylor swift 
    • andante, andante av abba 
     
    kläder 
    • tunna svarta tights till korta kjolar 
    • min manchesterkeps 
    • monkis randiga tröjor
    roligast 
    • ska på födelsedagsfest imorgon 
    • att solen skiner och det är varmt när jag går hem från bussen 
    • jag har börjat sy en egen kjol (!!) 
     


    Elvira    •  

    Den här listan var så fin <333 nachotallrik <333 och åh Sweetner! Och Andante Andante! Glömt att jag gillar dem!!

    Svar: tack<3, massa kramar
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s