• juli 2018

     
    saker jag har gjort: 
    - var på gotland med familjen. badade varje dag, åt massor av god mat och solade. 
    - åkte hem  från gotland; gick på trädgårdsfest och packade om. sov en natt på öland och sen åkte jag till gotland igen. 
    - gotland 2.0 bodde jag hos mommo&moffa. kollade på fotbollsvm med mina kusiner, lästa deckare och levde pensionärslivet <3 
    - från gotland åkte jag typ 10 timmas kollektivtrafik ner till blekinge för att hälsa på i min kompis sommarstuga. vi åkte båt, åt på en jättegod fiskresturang, spelade spel och tog midnattsdopp. 
    - sov en natt hemma och sen åkte jag ännu mer kollektivtrafik upp till min farmor och farfar (pappa och min bror var redan där). väl där så åkte vi vattenskidor, åt jordgubbstårta och hoppade från klippor. 
    - började jobba, stod i en butik och ledde guidade turer i växjö domkyrka. faktiskt väldigt mysigt. 
    - fyllde 18 och fick all min favoritmat och massor av fina presenter.  
     
    böker jag har läst: 
    de skandalösa av simona ahrnstedt (3/5)
    the disenchantments av nina lacour (4/5) 
    det andra ansiktet av mari jungstedt (3/5) 
     
     
     
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s