• augusti 2018

     
    - hade födelsedags fest med temat flower power. alla följde temat jättebra och var så gulliga. fick en annanashanduk, drinksett och en plunt-bibeln. <3 har de bästa kompisarna <3 
    - jag, lillebror och pappa bilade till västkusten för att hälsa på pappas kusiner. gick ut med mina syslingar, åkte båt, badade, aktade mig för maneter och spelade fotboll. 
    - blev bjuden på hallomiburgare av mina två äldsta vänner <3 så gott och så lyxigt att andra lagar mat till en. 
    - var på den svenska björnstammen, för dom hade spelning på en klubb där jag bor. de var så så duktiga live. 
    - ätit thaibuffé och firat min kompis födelsedag 
    - det var statsfestival där jag bor, hov1 spelade och det var massor av karuseller. buggade i ett öltält och sen gick vi till en klubb <3 
    - skolan började och jag pluggade massor körkortsteori 
    - hade ett highschool musical maraton och åt nudlar med några kompisar. 
     
    läst: 
    to all the boys i've loved before av jenny han - 5/5 (omläsning) 
    einsteins fru av liv strömquist - 3/5 
    halva grottbjörnens folk


    Elvira    •  

    ALLTSÅ!!! SÅ mysiiiiigt!! High school musical <33 Flower power <33 Festival <33 Hov1 <33 Just det skulle säga att jag taggat dig i en grej hade varit kul att läsa dina svar! https://varldarnajagleveri.blogspot.com/2018/10/en-tagg-om-kexiga-bocker.html

    Svar: <33 ska kolla in taggen genast, kram <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s