• april 2018

     
    saker jag har gjort: 
    - de första dagarna av april var jag på öland. supermysigt. 
    - har sutit barnvakt. barn är ju ändå ganska härliga. 
    - jag hade en fest med sommartema!! nästan alla hade solglasögon, blomsterkransar och bara ben <3. 
    - haft en supernice lördag när jag bara åt nudlar till frukost lunch mellanmål middag, sovit, tittade på netflix och sen på kvällen träffade lite kompisar och en supergullig hund. 
    - jobbat på ett stort event för massar av företag. det var väldigt kul faktiskt. det gick mest ut på att jag skulle prata med barn och göra tävlingar med dom. 
    - jag pappa folke var på en jättefin konsert där en kör sjöng massor av poplåtar.
    - varit på hemmafest där jag hoppade stuttsmatta, åt glass och dansade. 
    - har jobbat ännu mer, men som simlärare. gillar faktiskt det jobbet väldigt mycket. 
    - pluggat med kompis och ätit isglass i solen. 
    - varit i danmarik med min bonussläkt. sett begravda fyrar och haft champangefrukost. 
    - lagat mat med kompisar, haft sleepover och sett på film. 
    - firat valborg. ätit jättegod middag med familjen, sen var jag på fest och jag frös faktiskt nästan inte alls när jag kollade på elden. gillar valborg väldigt mycket och hade det mkt kul, men var också lite ledsen ett tag. men men. 
     
    vad jag har läst: 
    never let me go av kazuo ishiguro - 5/5 
    minnet av vatten av emmi itäranta - 4/5 
    en människa tvättar sig ren i en sjö av felicia stenroth - 4/5 
    en fest för livet av ernest hemingway - 4/5 
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s