• våren 2018

    orkar inte riktigt med minusgrader och snö längre så därför drömmer vi oss någon månad framåt istället. mitt mål i livet är att inte bo i sverige under januari-mars. tyvärr kan jag ju inte flytta än men kan drömma istället. 

    mina planer för våren:

    ska till skagen med familjen(ish), åka på roadtrip med några kompisar, gå på bröllop, lära mig gå i klackar, ha en fest med sommartema (tänk att alla har blommigt på sig, stråhattar och drinkar med massa sugrör), övningsköra väldigt mycket och gå promenader i solen!!!! tagga!!!!

    bästa vårstället:

    alla ställen med visippor eller liljekonvaljer. 

    vad ser du fram emot mest?

    att kunna ha tunna tights, kort kjol och jeansjacka. cykla utan vantar. FRAMFÖRALLT löven. saknar dom så mkt </3 

    vad vill du köpa inför våren?

    mer typ vardags-klänningar som man kan ha med låga svarta klackar och vita strumpor. tycker det är så så fint. vill även införskaffa en snygg stor tygpåse med tryck.

    vad kommer du äta i vår?

    grillade grönsaker med skirat smör och salt. tomater. vill också lära mig hur man pochera ägg. 

    vad kommer du dricka?

    iste, kaffe och cider. 

    vad kommer du lyssna på?

    thomas stenström, abba och joni mitchell. 

    vårkläder?

    @evieknighttIf you're into looking good with literally zero effort, this dress may be right for you. This is a mini length wrap dress with a v neckline.Bright floral print dress, 1973. (♥)

    källa 1, källa 2, källa 3, källa 4

     

    tog nästan alla dessa frågor från sandra beijers blogg.



    Vargnatts bokhylla    •  

    Alltså ja, längtar så mycket efter att kunna ha kjol och klänning!!

    Svar: jag med!
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s