• 2017 - böcker

    8 böcker som var extra bra: 
    Nightfilm av Marisha Pessl
    The Sun and Her Flowers av Rupi Kaur
    Crooked Kingdom av Leigh Bardugo 
    Heartless av Marissa Meyer
    We Are Okay av Nina LaCour
    The Girls av Emma Cline
    Howl's Moving Castle av Diana Wynne Jones
    The Hate U Give av Angie Thomas
     
    2017 har varit ett bra bokår. Jag har läst ganska mycket olika typer av böcker, både kärleksromaner, deckare, poesi och fantasy. Har även skrivit en del saker själv, bara för att det är kul liksom. Jag har upptäkt att poesi insperarar jag till att skriva egna texter, och därför har jag försökt att läsa mycket dikter. 2018 hoppas jag att jag förtsätter läsa lika mycket som jag har gjort iår och att jag försöker skriva mer. Jag vill också låta läsningen ta mer plats i vardagen, inte bara kolla på tv-serier om kvällarna utan läsa mer frekvent. 
     
    Alla böcker jag har läst iår ligger under månadsammanfattningarna, så kolla där om du vill veta mer exakt villka dessa 70 böcker var. 
    av rupi kaur, the sun and her flowers. 
     


    olivia    •  

    min favo bok 2017 var också flickorna av cline! så himla fk fin och tänkvärd bok. gott nytt år!

    Svar: gott nytt år!! <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s