• vi var på promenad och jag hade min nya klänning

     
    jag och min syster lisa gick en söndagspromenad idag. för en gång skull var det superfint väder i växjö (hela fjorton grader!) så man behövde inte ens ha jacka på sig. väldigt härligt. vi plockade hallon på en övegiven kolonilott och kollade på de gula träden. jag hade på mig min nya klänning (från acos vintage sida) så tvingade natuligtvist henne att ta några bilder på mig. kände mig väldigt höstig och fin.


    Felicia    •  

    jättefin klänning

    Svar: tack så mycket! kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s