• september 2017

     
    böcker: 
    the sun is also a star av nicola yoon - 4/5 
    saker ingen ser av anna ahlund - 4/5
    sommarboken av tove jansson - 4/5
    hjärnan darrar av klara wiksten - 4/5 
     
    poddar: 
    fredriks backmans sommarprat
    lisa ekdahls sommarprat 
    jonna bornemarks sommarprat 
    lisa langseths sommarprat (jag rekomenderar alla dessa sommarprat supermkt för de var alla fantastiska) 
    dilan&moa "förnuft och känsla" (äntligen är min favoritpodd tillbaka <3)
    p3 historia det stora oväsendet (om häxjakten super intressant!) 
    p3 historia jeanne d´arc (fälde en tår för jag tänkte på hur var att vara kvinna på 1400 talet no joke)
    + lite till som jag ej orkar skriva upp 
     
    höjdpunkter: 
    besöket på min gamla högstadie skola 
    klassfesterna 
    femtioårsfest i malmö 
    att min kompis fyllde hela mitt skåp med ballonger och presenter eftersom jag hade fyllt år
    på landet med farmor och farfar och när vi åt svampmackor
    nachokvällen
    delade ut massor av heliumballonger på stan inför kyrkovalet 
    åt pizza och kollade på film med mina syskon 
    satt på en badplatsen under stjärnorna med några kompisar och drack te 
    roadtripen med pappa 


    Elvira    •  

    Alltsåååå ditt liv låter så himla fint och idylliskt här haha <33

    Svar: men gud tack <3 men såklart att jag tar fram de mest romantiska bitarna när jag skriver listor. kram <33
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s