• roadtrip med pappa

     
    i fredags hade pappa och jag en roadtrip! vi vaknade tidigt på morgonen, åt lite frukost och sen klockan sju gick bilen mot norr. vi skulle köra till den nordligaste delen av vätten för att kolla på en båt. de gulgröna september björkarna rusade förbi oss och ted gärdestan brusade genom högtalarna. fyra timmar och några koppar kaffe senare var vi framme. pappa pratade båtar med mannen som sålde och de nördade in sig på motorer och serienummer. jag suckade lite men tyckte det var ganska gulligt ändå. tyvärr blev det ingen affär, men det kommer fler tillfällen. efter lite mer båtsnack körde vi tillbaka. åt en sen lunch på en pub i en övergiven sommarstad och lyssnade lite mer på ted. är så glad över att kunna umgås på det sättet med min pappa, att kunna prata om hans tonårstid, lumpen och ibland om ingenting alls i flera timmar <3. 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s