• karlskrona och en jätteglass

     
     
    var i karlskrona igår. jag och två kompisar skulle först vara med på ett evenemang där vi skulle vara ledare, och sedan besökte vi staden. det var tjugograder och jag brände mig för att jag satt för länge i solen. fick ett insektsbett och åt världens största glass (kulglass och mjukglass med en egengjord våffla!!!) på det supergulliga glasställ Glasiären. det var tjugometer kö till glasskiosken och några killar brölade till hög musik utan tröja i lägenheten över. jag såg ett tjejgäng cykla barnbent och björkarna var nästan helt utslagna. förundrades över hur fint karlskrona var (är), tänkte hur det skulle vara att bo så nära havet. gick lite på marinmuseeumet vilket var väldigt coolt, gratis och stort. mycket av sveriges historia på ett ställe och det märks att de har sattsat mycket pengar på det. jag gick ner i en ubåt och kollade på gamla sjömanskostymer. påvägen hem sjöng vi med i disney låtar och hade vedvevade rutor. 
     
    JAG ÄLSKAR SOMMAREN OCH VÄRME OCH GLASS TACK HEJDÅ 
     
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s