• rachel green, monica geller och phoebe buffay

    Relaterad bildBildresultat för phoebe friends styleBildresultat för monica friends style
    Relaterad bildBildresultat för rachel friends styles
    Relaterad bildBildresultat för rachel friends stylesBildresultat för rachel friends styles
    Bildresultat för rachel friends stylesBildresultat för rachel friends stylesBildresultat för friends stylesRelaterad bildBildresultat för phoebe friends styleBildresultat för phoebe friends style
     
    man kan tycka vad man vill om f.r.i.e.n.d.s, men modet var ofta riktigt riktigt bra. jag har sätt alla säsonger av f.r.i.e.n.d.s kanske femton gånger, jag och min syster var verkligen helt obsessed med det när vi var små. det var en väldigt stor del av mitt liv ett tag. (det är typ 300 avsnitt á la 20 min, och jag såg dom alla femton gr minst). rachel har nästan alltid så fina outfits med korta kjolar och magtröjor, och tänkte hedra henne och de andra för sitt nittiotals mode. 
     
    men lets face it, den är inte så bra. alla skämt är inte så pk, eller rent av roliga. men den har ända en mysig aura tycker jag. jag har ju liksom nästan växt upp med denna serien, jag lärde mig engelska från monica och hennes gäng. och om jag är sjuk eller ligger hema och är lite ledsen kan alltid f.r.i.e.n.d.s göra så jag mår bättre. 


    MissMagic    •  

    jag växte också upp med friends. Den är väldigt mysig även om den har sina brister också. och jag håller med om att modet är härligt. Särskilt i de första säsongerna :)

    Svar: åh ja, de första säsongerna är över lag mycket bättre. kram <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s