• juni 2017

     
    Böcker jag har läst: 
    Blue Lily, Lily Blue by Maggie Stiefvater (5/5)
    Min kärleks höga visa av Eeva Kilpi (3/5)
    Ru av Kim Thúy (3/5)
    Everything Leads to You av Nina LaCour (3.5/5)
    Sword Princess Amaltea 1 av Natalia Batista (2/5)
    Sword Princess Amaltea 2 av Natalia Batista (2/5)
    Sword Princess Amaltea 3 av Natalia Batista (2.5/5)
    Mörk ängel av Laini Taylor (3/5)
    Second Chance Summer av Morgan Matson (4/5)
     
    Tankar om juni: 
    • Var med mommo occh moffa på Öland en sväng och det var väldigt mysigt. 
    • Träffade även farmor och farfar och badade i havet <3 
    • Gick på roliga student fester 
    • Fick sommarlov och det regnade väldigt mycket den dagen men jag hade ändå bara ben. 
    • Fikat på stan och solat en del 
    • Min lillasyster fyllde år och det firades med en liten grillkväll. Väldigt mysigt. 
     
    Vad jag vill läsa i juli: Fången från Azkaban, The Girls, Emma och kankse någonting av Nora Roberts. 


    nina    •  

    vilken härlig månad du verkar ha haft! jag själv har mest jobbat och tagit hand om min farfars hund. ha det så bra!

    Svar: åh vad mysigt, jag älskar hundar. kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s