• Böcker jag har köpt på senaste tid

     
    Köpte ett jättefint set av gamla klasiker på erikshjälpen, bla. Selma Lagerlöv.
    Köpte även en utgåva av Gösta Berlings Saga från 1912 där.
    Sommarboken och Tove Jansson,
    Män kan inte våldtas av Märta Tikkanen,
    Män utan kvinnor av Haruki Murakami inhandlades också på en loppis.
    Samlade Dikter av Edith Södergran och Fantastic Beasts and Where to Find Them (manuset) fick jag av pappa i julklapp.
     
    Glömde att ta bild på Fantasic men det får gå bra utan det. Hoppas jag ska hinna läsa några snart, brukar ju vara ganska bra på att köpa på mig böcker som jag sedan aldrig läser. 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Vilka fina Selma Lagerlöfböcker!

    Svar: det tycker jag med! kram
    annamariaa

    Jennifer    •  

    HEJ! Pågår just nu en bloppis på min blogg i samband med att jag startar upp den på nytt. Kika gärna in:)

    Svar: <33
    annamariaa

    MissMagic    •  

    Vackra bilder i detta inlägg! :) Jätteinspirerande och fina!

    Svar: åh tack så jättemycket! <33
    annamariaa

    Emelie Karlsson    •  

    Meeen vad kul, vad fina!

    Svar: <333 kram
    annamariaa

    Klara    •  

    Åh vad fin Selma Lagerlöfs boken är och böckerna med ryggarna i hyllan!! :)

    Svar: tack så mycket! kram <3
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s