• lite olika bilder från gotland

    bilden är faktiskt ligit, det är verkligen så turkost vatten i kalkbrotten. fast jag kommer ej säga vilket kalkbrott för då kanske en massa turister kommer dit hehe. 
    det obligatoriskta fotot på ringmuren
    jag och stockrosor i nån gränd i visby
    fika/frukost med bullar från rute <3
    medeltidsveckan
    bild på min syster och min kompis som tittar ut från ringmuren
    gränd stockrosor you know the drill
    en väldigt filmisk scen, killen i hatten adderar mkt till stämningen tycker jag. 
    happy
    kräftskiva mums
    hamnen där jag håller till. den fjärde stugan äger min mormor och hennes tre bröder + allas barn och barnbarn ink mig då ju. jag har rensat många nät där. 
    krusmyntaträdgården
    älskar växter som klänger sig såhär
    söt hund!!
     
    gotland är ju ett av mina favoritplatsen någonsin. så fint och så mysigt och himlen är liksom högre upp. allt blir lättare där. detta inlägg var väldigt oklart men ville mest dela lite bilder från gotland. ha det bra 
     
     


    Emma    •  

    Så fina bilder, Anna! Det ser ut som att du har haft ett bra lov.

    Svar: tack emma <33
    anna

    Elvira    •  

    Så himla himla väldigt fint!!

    Svar: tack!!! <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s