• påsken för tre år sedan

     
     
    fyra bilder från 2014! då gick jag i sjuan och kunde inte så mycket om någonting, fast det kan jag väl inte nu häller för att vara riktigt ärlig. min påsk 2017 kommer se nästan exakt lika dan ut, ska nämligen till farmor och farfar även i år och måla ägg. 
     
    hoppas ni alla har det riktigt bra! glöm ej att njuta av solen (om det blir någon). 
     
     


    Vargnatts bokhylla    •  

    Glad påsk!

    Svar: desamma!
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s