• böcker jag vill läsa nu

    Bildresultat för always and forever lara jeanBildresultat för norrtullsliganBildresultat för The Sun Is Also a StarRelaterad bildBildresultat för blue lily lily blueRelaterad bildBildresultat för strange the dreamer by laini taylorBildresultat för his dark materials
     
    åtta stycken böcker som jag vill läsa nu. alla har även sjukt snygga omslag (samband?). klickade hem blue lily lily blue och the raven king för några dagar sedan, så kommer kunna läsa dom snart. alltså är så taggad på att ha hela serien hemma, den kommer få en hedersplats på min bokhylla. 
     
    hoppas ni alla har en bra dag! 


    Ann    •  

    Jenny Han är min favoritförfattare! är så taggad på lara jean. hoppas den är fantastisk

    Svar: det hoppas jag med! kram <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s