• Stanna av Flora Wiström, Fangirling

     
    Flora Wiström har skrivit en bok som blir utgiven i september. Nu har framsidan släppts och den är Underbart Underbart Fin. Formgivaren är Sara Edström. Jag är så himla orimligt peppad för september, trotts att skolan börjar och sommaren tar slut. Allt pga Floras bok. Nu dreglar vi lite till över detta omslag. Hej då tack för mig. 


    Carro    •  

    Detta hade jag ingen aning om men gud vad kul! Tror att det kan bli väldigt fint :)

    Svar: Det tror jag med! Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s